Leveringswijze, betaalmogelijkheden &
Retourneren

Leveringswijze

  • De leveringskosten bedragen €1,99 bij een bestelling tot €30. Bij een bestelling vanaf €30 zijn er geen verzendkosten. Dit geldt voor zowel  een thuisbezorging als voor een bezorging naar een PostNL-locatie.
  • Na dat het pakketje is verzonden ontvang je een mail met daarinde Track & Trace code voor jouw pakketje.
  • Wordt je bestelling van zondag tot donderdag verwerkt tot 13:30 uur, dan wordt het pakket binnen 1-3 werkdagen geleverd.
  • Bestellingen die geplaatst zijn op vijdag en zaterdag en verwerkt zijn tot zondag 13:30 uur worden zondag verzonden en binnen 1-3 werkdagen geleverd.
  • Na verzending van je pakket vanuit ons magazijn naar de transporteur, word je door ons per e-mail op de hoogte gebracht.
  • PostNL bezorgt je pakket tijdens werkuren tussen 08.30 – 21.30 uur. Je wordt hierover geïnformeerd op de dag van levering.
  • Op feestdagen kan de levertijd afwijken tenzij anders vermeldt. Er zal op tijd geïnformeerd worden bij vertragingen  
  • Alle producten tot 3 parfums zijn brievenbuspakketjes, vanaf 3 parfums wordt het pakketje verzonden in een doos.
  • PostNL heeft meer dan 3.200 ophaalpunten in Nederland.
  • Als je de levering wilt wijzigen naar een PostNL-locatie, dan kan je dit doen via de MijnPakket-app. Deze ontvang je in de e-mail op de dag van de levering.
  • Je hebt andere mogelijkheden voor bezorging: bezorgen aan buren of bezorgen bij alternatief adres.
  • Pakketjes kunnen gevolgd worden via de website: https://www.postnl.nl/ of via MijnPakket app.
  • In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice (zie onderaan de pagina).
  • Je kan hier meer informatie vinden https://www.postnl.nl/en/customer-service/ 
  • De leveringskosten bedragen €4,99, zowel voor een thuisbezorging als voor een bezorging naar een PostNL-locatie.
  • Na dat wij het pakketje hebben verzonden ontvang je een mail met daarinde Track & Trace code voor jouw pakketje.
  • Wordt je bestelling van zondag tot donderdag verwerkt tot 13:30 uur, dan wordt het pakket binnen 1-3 werkdagen geleverd.
  • Bestellingen die geplaatst zijn op vijdag en zaterdag en verwerkt zijn tot zondag 13:30 uur worden zondag verzonden en binnen 1-3 werkdagen geleverd.
  • Na verzending van je pakket vanuit ons magazijn naar de transporteur, word je door ons per e-mail op de hoogte gebracht.
  • PostNL bezorgt je pakket tijdens werkuren tussen 08.30 – 21.30 uur. Je wordt hierover geïnformeerd op de dag van levering.
  • Alle producten tot 3 parfums zijn brievenbuspakketjes, vanaf 3 parfums wordt het pakketje verzonden in een doos.
  • PostNL heeft meer dan 800 ophaalpunten in België.
  • Als je de levering wilt wijzigen naar een PostNL-locatie, dan kan je dit doen via de MijnPakket-app. Deze ontvang je in de e-mail op de dag van de levering.
  • Je hebt andere mogelijkheden voor bezorging: bezorgen aan buren of bezorgen bij alternatief adres.
  • Pakketjes kunnen gevolgd worden via de website: https://www.postnl.nl/ of via MijnPakket app.
  • In het geval je het pakket ontvangt en je merkt enige schade op, neem dan contact op met onze klantenservice (zie onderaan de pagina).
  • Je kan hier meer informatie vinden https://www.postnl.nl/en/customer-service/ 

Betaalmogelijkheden

  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar de iDEAL website, waar u de betaling kan afronden. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
  • Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.
  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar een veilige PayPal-gateway, waar u inlogt met uw PayPal-account om de aankoop af te ronden.
  • Wij willen u erop wijzen dat Scentsright.com geen toegang heeft tot uw PayPal-account of enige andere informatie met betrekking tot uw PayPal-account
  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar de Bancontact website, waar u de betaling kan afronden. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
  • Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.
  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar de ING Home’Pay website, waar u de betaling kan afronden. Deze betaling van de aankoopprijs wordt beschouwd als een voorschot.
  • Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.
  • Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u doorgeleid naar de Klarna website, waar u de betaling kan afronden.
  • ‘Achteraf Betalen’ maakt uitgestelde betaling mogelijk voor de klant. De klant heeft de keuze om binnen 14 dagen of binnen 60 dagen (tegen een kleine vergoeding) te betalen nadat de producten zijn verzonden. Omdat de klant binnen 14 dagen na aankoop moet betalen, is de retourtermijn ook 14 dagen.
  • Wij willen u er ook op wijzen dat onze medewerkers geen toegang hebben tot de gegevens van uw kaart. Alle gegevens zijn uitsluitend in handen van de bank.

Retourneren

Ook al is het percentage van geleverde producten dat defecten vertoont tot nu toe nul, is het goed om te weten dat wij eventuele tekortkomingen snel zullen behandelen, zodat je uiteindelijk tevreden zal zijn. Het is in ons eigen belang om alles zo snel mogelijk op te lossen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je onnodig lang moet wachten (meestal is alles snel geregeld).

Bevalt het product je niet? Dan heb je altijd het recht om je bestelling 14 dagen na de bestelling te retourneren, mits het product ongebruikt is. 

Wij staan in voor de defecten die producten vertonen bij levering of die in de loop van de daaropvolgende 14 dagen aan het licht komen. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor nieuwe defecten, met name als deze zijn ontstaan door ongepast gebruik.

Wij herinneren klanten eraan dat een verhoogde gevoeligheid of een allergische reactie op een geleverd product niet beschouwd kan worden als een defect. Ook kunnen dezelfde gebreken bij gratis cadeaus of andere gratis producten in je bestelling niet worden beschouwd als gegrond voor het retourneren. Afbeeldingen van producten op onze website dienen enkel ter illustratie en vormen geen bindende weergave van de eigenschappen van die producten (de verpakking kan bijvoorbeeld anders zijn wegens een door de producent doorgevoerde wijziging).

Indien een product een defect vertoont, kunnen wij een compenseren in de vorm van een tegoedbon of je geld terug storten.

Je hebt ook het recht om een reparatie van het defect te eisen door vervanging of reparatie.

Indien je beslist om de producten te retourneren neem contact op met onze klantenservice op tel. +31 687968432 of info@scentsright.com. 

Wij zullen je op de hoogte stellen van het verloop van de retour, met name van de ontvangst en de acceptatie of afwijzing ervan, via e-mail. Het kan ook zijn dat wij je telefonisch contacteren.

Wij zullen zonder uitstel een beslissing nemen over je retour. Het verwerken van een retour inclusief de oplossing aan het defect duurt meestal niet langer dan 30 dagen. Anders heb je het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Om aan bovenvermelde termijn te kunnen voldoen, dien je ons wel de nodige samenwerking te verlenen.

We zullen graag al je vragen met betrekking tot het retourneren beantwoorden als je contact met ons opneemt via e-mail op info@scentsright.com of op het nummer +31 687968432

Heb je vragen? Mail ons.

Scroll naar top